ELAنرم افزار آموزش زبان انگلیسی

ويرايش 9 بعد از ماهها تلاش بي دريغ تيم برنامه نويسي و آموزشي شرکت، با تغييرات اساسي در ظاهر، محتوا و نحوه آموزش منتشر شد. [... ادامه]
ELA چيست؟

ELA یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی و مخفف عبارت English Learning Assistant به معني دستيار آموزش انگليسي است. ELA پس از سالها تلاش توانست تحولي شگرف در يادگيري زبان انگليسي ايجاد کند و متد نويني در زمينه آموزش انگليسي براي هموطنان عزيز به ارمغان آورد. اين نرم افزار با الگو برداري از محيط طبيعي زندگي يادگيري مکالمه انگليسي را همانند زبان مادري بسيار آسان تر و سريعتر ساخته است.

چرا ELA را انتخاب کنيم؟

ELA اولین نرم افزار فارسی هوشمند آموزش زبان انگلیسی است که دارای شماره ثبت از شورای عالی انفورماتیک کشور میباشد. طول دوره آموزشی در این نرم افزار نسبت به سایر روشهای آموزش زبان انگلیسی بسیار کوتاهتر و هزینه آن نیز نسبت به سایر روشهای آموزشی بسیار پایین تر است. تا کنون بیش از 30 هزار نسخه از این نرم افزار در داخل کشور و بالای 1000 نسخه در خارج از کشور به فروش رفته است.

ادامه ...
امکانات کلي ELA

ELA امکانات بسیار فراوانی را برای آموزش زبان انگلیسی در قالب یک نرم افزار فراهم آورده است. این نرم افزار بیش از 25 هزار جمله کاربردی دارد و از سطح مبتدی تا پیشرفته میباشد. یادگیری در ELA بصورت کنش - واکنش (گفتگو) صورت میگیرد. در این نرم افزار امکانات زیادی مانند تنظیم لهجه گوینده ، تنظیم سرعت گوینده ، تهیه فایلهای MP3 از مطالب آموزشی ، ترجمه جملات آموزشی و ... فراهم شده است.

ادامه ...
مخاطبين ELA

ELA با توجه به سیاست آموزشی خود تقریبا تمامی افراد علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی را هدف قرار داده است. بنابراین میتوان گفت هر کسی که بتواند بصورت کاملا ابتدایی کار با کامپیوتر را بلد باشد میتواند از این نرم افزار استفاده نماید. همچنین از آنجاییکه مطالب آموزشی بصورت دسته بندی شده از مبتدی تا پیشرفته میباشد بنابراین در هر سطحی که باشید میتوانید به راحتی توسط این نرم افزار شروع به آموزش انگلیسی کنید.

ادامه ...