تغییراتی که در ویرایش ۹ نرم افزار صورت گرفته است.
همانطور که میدانید ELA از زمان انتشار خود یعنی سال ۱۳۸۴ همواره بطور مداوم در حال پیشرفت و به روز شدن به ویرایش های جدید بوده است. ويرايش ۹ این بسته آموزشی نیز بعد از ماهها تلاش بی دریغ تیم برنامه نویسی و آموزشی شرکت، با تغییرات اساسی در ظاهر، محتوا و نحوه آموزش منتشر شد. ویرایش ۹ نرم افزار ELA تغییرات خاصی به خود دیده است. علاوه بر تغییرات در محتوای آموزشی ، گرافیک نرم افزار و همچنین سرعت بارگذاری و اجرای نرم افزار در این ویرایش بهبود یافته است.
در زیر به برخی از ویژگیهایی که در ویرایش ۹ به نرم افزار اضافه شده و یا بهبود گردیده است اشاره شده است.
آسان سازی کار با نرمافزار
وجود جعبه لایتنر پیشرفته نرمافزاری جهت به خاطر سپاری جملات و لغات
امکانات فوق العاده آنالیز لغات برای یافتن لغات پرکاربرد و هم خانواده یک موضوع خاص
یافتن جملات نمونه برای لغات آنالیز شده
مرتب سازیها و دستهبندیهای مختلف برای لغات آنالیز شده
تولید خروجی برای لغات آنالیز شده به فایل متنی و یا صوتی
امکانات ویرایشی برای لغات آنالیز شده
استفاده از نتیجه آنالیز لغات آنالیز شده به عنوان محتوای جدید آموزشی برای نرمافزار
بهبود امکان یادگیری لغات با جعبه لایتنر و سایر امکانات نرمافزار
بهبود امکان تنظیم زمان توقف بین عبارات و جملات
بهبود امکان جستجوی فارسی و انگلیسی برای کمک به به نوشتن جملات انگلیسی و مقالات علمی
امکان جملهسازی برای لغات کاربر ، بر اساس رفرنسهای تعیین شده
امکان رفرنسسازی بر اساس اطلاعات ورودی کاربر برای کمک به نوشتن انگلیسی
امکان ورود و ذخیره متون، کلمات و جملات جدید کاربر با طبقهبندیهای دلخواه
تقویت شنیداری اعداد، کلمات، جملات و تایپ انگلیسی
بهبود امکان چاپ محتوای آموزشی (جملات، لغات و… ) به صورت جدولی و یا فلش کارتهای آموزشی با امکان دستهبندیها و مرتب سازیهای محتلف
بهبود امکان استفاده بعنون نرمافزار فلش کارت
بهبود گرافیک و سرعت نرم افزار
امروزه روشهای متنوعی برای آموزش انگلیسی در کشور ما وجود دارد. از کلاسهای آموزشی مختلف با متد های متفاوت گرفته تا نرم افزارها و کتاب های خود آموز انگلیسی. بنابراین اینکه از بین این همه راهکار متفاوت کدام یک را انتخاب کنیم کار دشواری است.
ELA یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبان هاست که بیش از ۱۰ سال از زمان انتشار آن میگذرد. ما امروز پس از ۱۰ سال تجربه بر این باوریم که ELA یک راه مطمئن و سریع برای آموزش زبان انگلیسی است. ما همواره به داشتن هزاران کاربر راضی از سراسر جهان به خود می بالیم و همانند ۱۰ سال گذشته از این پس نیز در راه خود استوار خوهیم ماند. در طولیان سالیان متمادی ELA نسخه های متفاوتی را ارائه کرده است که در هر نسخه علاوه بر بهبود محتوای آموزشی توانسته ایم با بهبود گرافیک نرم افزار و سرعت بارگذاری آن نیز تغییرات زیادی را به وجود آوریم. بطوری که امروز ELA با آخرین ویرایش خود یعنی نسخه ۹ Pro همانند یک نرم افزار کلاس جهانی و همچنین از نظر گرافیک همانند نرم افزارهای Office 2010 با بالا، در میان سایر روشهای آموزشی خود نمایی می کند.
دلایل زیادی برای انتخاب این نرم افزار به عنوان روش آموزشی وجود وجود دارد که بدون شک در چند خط نمی گنجد، ولی بطور کلی برخی از دلایلی که شما به عنوان آموزش گیرنده چرا باید ELA را از میان سایر روشهای موجود انتخاب کنید در زیر آمده است.
- اولین نرم افزار فارسی هوشمند آموزش زبان انگلیسی، دارای شماره ثبت از شورای عالی انفورماتیک کشور. (ش.ث ۱۰۱۳۴۳)
- فروش بیش از ۲۰ هزار نسخه از نرم افزار در داخل کشور و بیش از ۱۰۰۰ نسخه در خارج از کشور.
- بیش از هزاران کاربر راضی که هر روز نظرات و رضایت از پیشرفت چشمگیر خود را برای ما ارسال می کنند.
- طول دوره آموزشی بسیار کوتاه نسبت به سایر روشهای آموزشی. (بستگی به زمان تمرین هر فرد)
- هزینه بسیار پایین نسبت به سایر روشهای آموزشی.
- دارای قویترین روش پشتیبانی آنلاین نرم افزاری در کشور برای اولین بار (نصب و عیب یابی آنلاین)
- اولین نرم افزار فارسی يادگیری انگلیسی با روش كنش- واكنش (گفتگو)
- جدیدترین متد آموزش انگلیسی با محوریت آموزش شنیداری Listening و آموزش گفتاری Speaking
- جدیدترین متد آموزش انگلیسی در کشور برای اولین بار بدون نیاز به یادگیری گرامر و حفظ لغات.
- اولین نرم افزار هوشمند فارسی با امكان تنظیم لهجه گوينده (انگلیسی يا آمريكائی)
- امکان بروز کردن نرم افزار به نسخه های جدید از طریق اینترنت.
- و ده ها دلیل دیگر که ثابت می کند ELA قویترین و برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در کشور است.
ELA به عنوان یک نرم افزاری آموزش انگلیسی برای فارسی زبان ها تولید شده است. این نرم افزار در طول ۱۰ سال گذشته تغییرات زیادی به خود دیده و امروز ویرایش ۹ ELA با کاربری بسیار آسانتر نسبت به گذشته منتشر گردیده است.
مخاطبین ELA از نظر کاربری کامپیوتری
ELA یک نرم افزار کامپیوتری است که با داشتن گرافیک بسیار زیبا ولی کاربری بسیار ساده و آسانی دارد.بطور کلی میتوان گفت ELA یک راهنما و help بسیار قدرتمند فارسی دقیقا همانند راهنمای تمامی نرم افزارهای مطرح دنیا و با استاندارد ویندوز دارد. ما به تمامی کاربران پیشنهاد میکنیم قبل از شروع به کار با نرم افزار حتما این راهنما را مطالعه کرده و کار کردن با بخشهای مختلف نرم افزار را یاد بگیرند. در این راهنما توضیحات مربوط به تمامی بخشها بصورت کامل و همراه با عکس آورده است. بطور کلی میتوان گفت با وجود چنان راهنما و help فارسی قدرتمند کارکردن با نرم افزار ELA برای هر شخصی که بصورت بسیار مبتدی کامپیوتر بلد باشد امکان پذیر است.
در زیر عکس صفحه اول راهنمای نرم افزار را مشاهده میکنید.
مخاطبین ELA از نظر رنج سنی و سطح معلومات انگلیسی
ELA یک نرم افزار کلی آموزش زبان انگلیسی است. بطوری که سطح آموزشی این نرم افزار از مبتدی تا پیشرفته میباشد. روش آموزش در این نرم افزار بصورت پله ای میباشد و شما با گذراندن پله ها و یا اصطلاحا رکورد های قبلی به رکورد های بالاتر و پیشرفته تر خواهید رفت. البته اگر شما قبلا از سطح معلومات انگلیسی خوبی برخوردارید، میتوانید شروع تمرینات خود را از سطحی بالاتر از مقدماتی شروع کنید و به سطح و رکورد های پیشرفته تر بروید.
در کل مهم نیست شما در آموزش انگلیسی مبتدی باشید و یا اطلاعاتی از قبل داشته باشید. دانش انگلیسی شما در هر سطحی که باشد میتوانید از نرم افزار ELA برای ادامه آموزش انگلیسی استفاده نمایید.
با توجه به اینکه ELA قویترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی است که تا کنون در داخل کشور تولید گردیده است، این موضوع از دید رسانه های داخل کشور نیز پنهان نبوده، لذا بسیاری از سایتهای اینترنتی، روزنامه ها و نشریات داخل کشور نیز بارها به آن پرداخته اند. روزنامههای جامجم ، آفرینش و خبرگزاری فارس ، به درج خبر انتشار این نرمافزار اقدام نمودند ، در این اخبار آمده بود كه“دستیار آموزش انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی را آسان کرده است.”
همچنین در شماره ۹۸ مجله تخصصی كامپیوتر و در شماره ۲۲۰ هفته نامه اورین مصاحبهایی كامل با مبتكر نرمافزار چاپ گردیده است. ما همینجا از دستاندركاران این رسانهها تشكر و قدردانی میكنیم. برای دیدن متن مصاحبه اینجا كلیك فرمایید.
نشریهی تخصصی كامپیوتر
هفته نامه اورین
روزنامه جام جم
روزنامه آفرینش
بسته نرم افزاری ELA دارای نرم افزارها و امكانات جانبی زیر نیز می باشد.
لغات مرتبط
مجموعه ای از لغات مربوط به یک موضوع خاص مانند مسافرت. این منبع در تب لغات به هنگام فشردن کلید (آمار/گروه) قابل دسترسی است.
تکه های سخن
تکه های سخن ، مجموعه کاملی است كه می تواند یک ساختار کلی در ذهن ما برای زبان انگلیسی ایجاد نماید. این اطلاعات از سایت Esl Gold جمع آوری شده و ویرایشهای لازم توسط اساتید رویشان انجام گرفته است. در این منبع برای هر موضوعی چند جمله کاربردی آورده شده است.
تقویت شنیداری انگلیسی American English Course
تعداد چهل درس یك دقیقه ای برای تقویت سریع شنیداری انگلیسی برای دانشگاههای امریكا بهمراه متن و صدا. اگر یاد گیری این گروه برایتان مشكل است پیشنهاد می شود جملات آنرا از متن استخراج كرده و ابتدا آنها را با استفاده از ELA فرا بگیرید.
فایلهای MP3 كتاب English 900
این فایلها در پوشه Mp34some قرار داده شده است. و شامل صدای تمام ۹۰۰ جمله این مجموعه كاربردی هست.
دیکشنری Babylon
این نرم افزار یک دیکشنری فوق العاده است که برای نمایش معنی لغت کافی است در روی آن لغت کلید سمت راست ماوس را كلیك نمائیم تا هم معنی انگلیسی به انگلیسی و هم معنی انگلیسی به فارسی یه سرعت نمایش یابد. برخی از امکانات این نرم افزار به قرار زیر است.
ترجمه انگلیسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی همزمان
ترجمه فارسی به انگلیسی
ترجمه متن در صورت برقرار بودن امکان ارتباط اینترنتی
تلفظ کلمات
نمایش عبارات و اصطلاحات وابسته به یک کلمه
و سایر امكانت گسترده
بحث درباره امکانات و توانائی های این نرم افزار در این مقال نمی گنجد وعلاقمندان می توانند با جستجوی منابع فارسی و انگلیسی اینترنت اطلاعات جامع تری را درباره Babylon بدست بیاورند. کافی است که گفته شود Babylon برای اکثر زبانها و تخصص ها دیکشنری های جداگانه ای دارد.
نرم افزار نامه های تجاری
کار این نرم افزار در کمک به نوشتن نامه های تجاری و اداری انگلیسی به معجزه شبیه است. کافی است موضوع و زیر بخش آنرا به نرم افزار اعلام نمائید تا در یک ثانیه یک نامه سطح بالای تجاری برایتان تایپ کند. هر قدر انگلیسی تان خوب باشد به همان مقدار این نرم افزار مفیدتر خواهد شد.
نرم افزار Mp3 wizard
این نرم افزار قادر است هر صدایی را كه ازبلند گوهای كامپیوترشنیده می شود به صورت فایل mp3 ذخیره نماید. بنابراین می توان با آن از صداهای خروجی ELA نیز فایل Mp3 تولید نمود. بطوریکه این فایلها در تمام دستگاههای پخش صوتی مانند Mp3 player، موبایل، Vcd وغیره قابل استفاده است.
به طور كلی در فرآیند آموزش دو روش زیر متصور است
۱) روش طبیعی
در این روش فرد تا چهار، پنج سالگی توانایی قابل قبولی را در یادگیری زبان محیطی كه در آن متولد شده و رشد كرده است بدست می آورد. در این روش هیچ سیستم كلاسیكی بر فرد تحمیل نشده و او فقط در تعامل با محیط اطراف خود این توانایی را بدست آورده و تا آخر عمر خودش از آن سود میجوید.
۲) روش مصنوعی (مجازی)
تمام روشها، منابع اطلاعاتی، كلاسهای رسمی و غیر رسمی در این گروه جا گرفته و هر كدام تلاش میكنند كه با ابتكار و ارائه راهحلهای خود، تواناییهای لازم را در مخاطبانشان ایجاد نمایند.
راه حل و راز موفقیت نرم افزار دستیار آموزش انگلیسی
آیا می توان پلی بین دو روش آموزشی یجاد کرد و سیستمی طراحی نمود که ضمن اینكه حاوی عناصر روش طبیعی باشد از موانع ذکر شده در روش مصنوعی نیز بگذرد؟ تلاش ELA در طول سالیان گذشته در پی ریزی چنین سیستمی بوده است. ELA بجای مراجعه به روشهای آموزشی موجود سعی نموده است سیستم جدیدی بنا نمید و بری پیه ریزی قطعه قطعه روش آموزشی خود، نگاه خود را به محیط واقعی آموزش زبان دوخته است. به عبارت دیگر ELA سعی نموده است به وسع خود، محیط واقعی آموزش زبان را دریك نرم فزار كامپیوتری شبیه سازی نماید و به اکثر سوالاتی که ممکن است پرسیده شود، منبع جواب خود را محیط واقعی معرفی می کند. چرا که جای هیچ تردیدی نیست که روش طبیعی موفق تر عمل کرده است. ELA در بررسی های خود به ین نتیجه رسیده است که برای یادگیری زبان فقط و فقط بایستی جملات و یا حداکثر عبارات کامل را فرا گرفت و از صرف زمان بری یادگیری لغات و نیز آنالیز دستورات گرامری اهتراز نمود. بنابرین در یک تعریف کلی ELA به مخاطبان خود در امر آموزش زبان، فقط و فقط یادگیری یک نکته را پیشنهاد می کند. و آن تنها جمله است و سعی نموده است با ساختن یک محیط نرم افزاری شبیه محیط واقعی آموزش زبان، و با استفاده از توانائی های گسترده کامپیوتری یادگیری جملات را سرعت بخشد. بطور کلی پروسه یادگیری عناصر مختلف زبان، (لغت، گرامر و غیره) برای کسب توانائی در ساختن جمله است. نقطه مشرک در هدف تمامی روشهای آموزشی طبیعی – مصنوعی نیز چیزی جز رسیدن به جمله نیست. ELA با پرشی منطقی نقطه شروع خود را بر نقطه پایان دیگر روشهای آموزشی بنا نهاده است. با توجه به آنچه رفت ELA بهترین روش آموزشی را فقط و فقط فراگیری جمله می داند و بس.
ELA دو هدف اصلی آموزشی را دنبال میكند.
تقویت آموزش شنیداری Listening
یعنی رسیدن به توانایی درك مطلب به هنگام شنیدن. اگر به هنگام شنیدن جمله، مفهوم آن را درك كنیم و بلافاصله بدون توجه به متن، آن جمله را تكرار كنیم، از لحاظ هدف ELA شنیدن، درك و آموزش شنیداری آن جمله به پایان رسیده است. Listening عمدهترین مشكل پیش روی زبانآموزان است چرا كه افراد با گویندگان متفاوتی روبهرو هستند و معلوم نیست كه این گویندگان از چه جملات و تلفظهایی استفاده خواهند كرد. این موضوع تا جایی پیش رفته كه گفته میشود اگر Listening كسی در حد قابل قبولی باشد او زبان را یاد گرفته است. در آموزش طبیعی نیز، یادگیری كودكان در سالهای اولیه فقط Listening میباشد.
تقویت آموزش گفتاری Speaking
یعنی رسیدن به توانایی انتقال مفهوم به گوینده، اگر توانستیم با راهنمایی ELA جمله مورد نظر را بگوییم آموزش گفتن آن جمله نیز به پایان رسیده است. درعمل گفتن اكثر آیتمها در دست گوینده است. چرا كه او از انبار ذهنی خود استفاده میكند و به سادگی و راحتی بیشتری به این توانایی خواهد رسید. در این آیتم فقط كافی است جملات را با تلفظ صحیح اداء كنیم و زیاد نگران پیچ و خمهای لهجه آن نباشیم.
در این نوشته ابتدا سعی کرده ایم دلایل ناکامی یادگیری زبان را بررسی کرده و سپس دلیل اصلی و راز موفقیت نرم افزار ELA در یادگیری انگلیسی را توضیح دهیم.
دلایل اصلی ناكامی در یادگیری زبان
بشر در هیچ دورهای این چنین با حجم انبوهی از دادهها و اطلاعات مواجه نبوده است. سرگردانی انسان امروز، انتخابی مناسب از بین هزاران امكانی است كه عمر كوتاهاش را بر نمیتابد. و این سرگردانی، در انتخاب روشی مناسب برای یادگیری یك زبان بین المللی با گستره تولید جهانی، صد چندان شده است.
كتابها، فیلمهای صوتی- تصویری، كلاسهای آموزشی رسمی و غیر رسمی، نرمافزار ها و پهنه گسترده اینترنت در كارند تا امر فراگیری یك زبان خارجی تحقق یابد. آیا اشكال در بهره هوشی ما دانشآموزان و دانشجویان ایرانی است كه با گذراندن بیش از ده سال از دوران راهنمایی تا دانشگاه هنوز نتوانستهایم در حد قابل قبولی زبان بیاموزیم؟ بدون شك اشكال در بهره هوشی و تواناییهای ما نیست بلكه مشكل در روشها و تكنولوژیهایی است كه ما با استفاده از آنها زمان بزرگی از زندگی خویش را از دست دادهایم. عمدهترین دلایل ناكامی در فراگیری زبان در كشور ما به قرار زیر است:
ترس
ما همیشه زبان را درس مشكلی تصور میكردیم كه باید آن را امتحان دهیم و بدین دلیل هرگز فرصت استفاه از آن را بصورتی نیافتیم كه از آن لذت ببریم.
تكیه بر محیط مبتنی بر متن
دنیای واقعی زبان، یك دنیای صوتی است. در حـالی كه سیستم آموزشی ما، دنیایی مبتنی بر متن بوده است و این باعث میشد كه مشكل تلفظ نیز بر مشكلات بیشمار ما افزوده شود. بدلیل عدم زیستن در یك محیط واقعی صوتی با آن احساس بیگانگی میكنیم. نتیجه این سیستم آموزشی در آرمانیترین شرایط تربیت مترجم بود، نه كسی كه بتواند با زبان ارتباط برقرار كند.
تكیه بر گرامر
كاش ما زبان را با روش كودكان یاد میگرفتیم كه كمترین اهمیتی برای دستورات پیچیده زبان نمیدهند. راستی، خودمان چقدر با گرامر زبان مادری خود آشنا هستیم دستوات گرامری در تمامی زبانها یك موضوع كاملا تخصصی و انتزاعی از زبان است و اگر نه این است پس این همه رشتههای دانشگاهی سطح بالا در رابطه با دستور زبان چه معنی میدهند؟ حرف زدن با رعایت دستورات گرامری زبانی پر از استثناء مانند انگلیسی، تقریبا غیر ممكن است.
تاكید بر یادگیری لغات
آموزش ما، حفظ كردن فرهنگهای لغت بود، هر معلمی برای خود دیكشنری كوچكی میساخت كه ما مجبور به حفظ آن بودیم. و متاسفانه هنوز هم كار به همین منوال است. در یك فرهنگ انگلیسی نگـاهی به لغت GET یا TAKE بیندازید. دو صفحه معنی مختلف و گاه متضاد برای یك لغت سردرگمی آدمی را در آموزش صد چندان میكند. فرق عمده زبان انگلیسی با زبان فارسی در این است كه لغات در زبان انگلیسی عمدتا وقتی معنای واقعی دارند كه در كنار سایر لغات قرار میگیرند. مثلا لغت Take معنی واضحی ندارد در حالی كه معنی عبارت Take off كاملا مشخص است.
اهمیت دادن به امر خواندن
در هر زبانی چهار عنصر عمده خواندن، نوشتن، صحبت كردن و گوش دادن وجود دارد. آنچه در سیستم آموزش رسمی ما بیش از همه به آن پرداخته شده است امر خواندن میباشد. در برخی از كلاسهای غیر رسمی نیز صحبت از همزمانی این چهار عنصر رفته است. اما وقتی ما در محیط واقعی زبان قرار میگیریم در مییابیم كه اگر هدف فراگیری زبان باشد عنصر خواندن و نوشتن اهمیت درجه چندم دارند به این دلیل ساده كه در تمامی زبانها افراد بی سواد آن جامعه نیز قادر با تكلم زبان مادری خود هستند.
به طور كلی در فرآیند آموزش دو روش زیر متصور است
۱) روش طبیعی
در این روش فرد تا چهار، پنج سالگی توانایی قابل قبولی را در یادگیری زبان محیطی كه در آن متولد شده و رشد كرده است بدست می آورد. در این روش هیچ سیستم كلاسیكی بر فرد تحمیل نشده و او فقط در تعامل با محیط اطراف خود این توانایی را بدست آورده و تا آخر عمر خودش از آن سود میجوید.
۲) روش مصنوعی (مجازی)
تمام روشها، منابع اطلاعاتی، كلاسهای رسمی و غیر رسمی در این گروه جا گرفته و هر كدام تلاش میكنند كه با ابتكار و ارائه راهحلهای خود، تواناییهای لازم را در مخاطبانشان ایجاد نمایند.
راه حل و راز موفقیت نرم افزار دستیار آموزش انگلیسی
آیا می توان پلی بین دو روش آموزشی یجاد کرد و سیستمی طراحی نمود که ضمن اینكه حاوی عناصر روش طبیعی باشد از موانع ذکر شده در روش مصنوعی نیز بگذرد؟ تلاش ELA در طول سالیان گذشته در پی ریزی چنین سیستمی بوده است. ELA بجای مراجعه به روشهای آموزشی موجود سعی نموده است سیستم جدیدی بنا نمید و بری پیه ریزی قطعه قطعه روش آموزشی خود، نگاه خود را به محیط واقعی آموزش زبان دوخته است. به عبارت دیگر ELA سعی نموده است به وسع خود، محیط واقعی آموزش زبان را دریك نرم فزار كامپیوتری شبیه سازی نماید و به اکثر سوالاتی که ممکن است پرسیده شود، منبع جواب خود را محیط واقعی معرفی می کند. چرا که جای هیچ تردیدی نیست که روش طبیعی موفق تر عمل کرده است. ELA در بررسی های خود به ین نتیجه رسیده است که برای یادگیری زبان فقط و فقط بایستی جملات و یا حداکثر عبارات کامل را فرا گرفت و از صرف زمان بری یادگیری لغات و نیز آنالیز دستورات گرامری اهتراز نمود. بنابرین در یک تعریف کلی ELA به مخاطبان خود در امر آموزش زبان، فقط و فقط یادگیری یک نکته را پیشنهاد می کند. و آن تنها جمله است و سعی نموده است با ساختن یک محیط نرم افزاری شبیه محیط واقعی آموزش زبان، و با استفاده از توانائی های گسترده کامپیوتری یادگیری جملات را سرعت بخشد. بطور کلی پروسه یادگیری عناصر مختلف زبان، (لغت، گرامر و غیره) برای کسب توانائی در ساختن جمله است. نقطه مشرک در هدف تمامی روشهای آموزشی طبیعی – مصنوعی نیز چیزی جز رسیدن به جمله نیست. ELA با پرشی منطقی نقطه شروع خود را بر نقطه پایان دیگر روشهای آموزشی بنا نهاده است. با توجه به آنچه رفت ELA بهترین روش آموزشی را فقط و فقط فراگیری جمله می داند و بس.
در زیر تصاویری از محیط نرم افزار دستیار آموزش انگلیسی را مشاهده میکنید.
جهت بزرگنمایی عکسها بر روی آنها کلیک نمایید.
شرکت عصر رایانه با تجربه بالغ بر یک دهه در زمینه برنامه نویسی و تولید و انتشار مجموعه های آموزشی و همچنین بسط و گسترش نرم افزار ها و سیستمهای مبتنی بر وب همواره یکی از فعالان حوزه آموزش و فناوری بوده است. پروژه ELA پروژه ای بود که برنامه نویسی و انتشار آن بیش از ۶ سال طول کشید و بالاخره در سال ۸۴ به تولید و انتشار نهایی رسید.
گروه کاری پروژه
مهندس محبوب اخدر: صاحب امتیاز
مهندس مهدی قلندرزاده: تحلیل سیستم، تیم پشتیبانی
مهندس بهزاد حافظی: بررسیهای نهایی
مهندس رحیم قاسمی: مشاور تبلیغات work team
مهندس ناصر فرشباف: مشاور كدنویسی
مهندس پرویز تومرایی: مشاور گرافیك
مهندس مهران زینالزاده: سازماندهی
غلامرضا ابراهیمزاده: مدیریت فروش و بازاریابی
رسول احمدی زاده: مدیریت تولید
قاسم احمدی: تحقیقات و بررسیهای اجتمایی
نشریه تخصصی كامپیوتر: مشاور مطبوعاتی و چاپ
مدت زمان اجرای پروژه: از سال ۷۸ تا سال ۸۴
مدت زمان به روز رسانی: از سال ۸۴ تا …
شماره ثبت در شورای عالی انفورماتیک کشور: به شماره ۱۰۱۳۴۳ مورخه ۲۹/۱/۸۴
قسمتی از پروژه های انجام یافته توسط گروه نرم افزاری شرکت
نرمافزار جامع مدیریت اطلاعات مطب پزشكان زنان
نرمافزار جامع مدیریت باشگاهها و استخر های ورزشی
نرمافزار جامع سیستم بودجهبندی، بودجهریزی و كنترل پروژه برای مدیـریت ترویج و مشاركت مردمی سازمان جهاد كشاورزی استان آذربایجان شرقیstatistic
نرمافزار جامع سیستم اطلاعاتی دبیرستانهای كاردانش برای دبیرستانها و مراكز آموزش كاردانش
راه اندازی شبكه و سیستم اینترنت و اینترانت مجتمع آموزشی سازمان جهاد كشاورزی استان آذربایجان شرقی.
راه اندازی سیستم Paperless مجتمع آموزشی سازمان جهاد كشاورزی استان آذربایجان شرقی.
فارسی سازی سیستم مدیریت محتوای PHPNUKE 7.9 با دیدگاه كم حجم سازی و افزایش سرعت.
نرمافزار دستیار آموزش انگلیسی English Learning Assistant یا ELA به صورت بسته نرمافزاری
نرمافزار دستیار آموزش كتب درسی انگلیسی به صورت بسته نرمافزاری
نرمافزار شهرزاد كتابخوان به صورت بسته نرمافزاری