ويرايش 9 بعد از ماهها تلاش بي دريغ تيم برنامه نويسي و آموزشي شرکت، با تغييرات اساسي در ظاهر، محتوا و نحوه آموزش منتشر شد. [... ادامه]

تا کی میخواهید به مطالعه خسته کننده لغات و گرامر انگلیسی ادامه دهید؟
هنوز هم نمی توانید فیلم و اخبار انگلیسی را متوجه شوید؟
هنوز هم نمی توانید انگلیسی را بفهمید و صحبت کنید؟
معجزه آموزش انگلیسی را فقط در 6 ماه با ELA تجربه کنید.

دستیار آموزش انگلیسی

سوالات متداول درباره نرم افزار دستیار آموزش انگلیسی ELA

ELA چیست؟

ELA یک نرم افزار قابل ویرایش آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبان هاست که با نگاه به دلایل اساسی ناکامی فرآیند آموزش زبان و موانع اساسی موجود بر سر راه آن و با الگوبرداری از فرآیند طبیعی آموزش زبان طراحی شده است و تلاش می‌کند در نقش یک دستیار آموزشی، مجموعه‌ای از جملات را برای کاربران آموزش دهد و از امکانات کامپیوتر همچون کاتالیزورهایی برای تسریع این فرآیند بهره می‌برد. ELA سعی نموده است به وسع خود، محیط واقعی آموزش زبان را در یک نرم فزار كامپیوتری شبیه سازی نماید. ELA یک شیوه نوین آموزش زبان انگلیسی می باشد. برای یادگیری انگلیسی این بار نه نیازی به یادگیری لغات است و نه نیازی به یادگیری گرامر.

مدت زمان آموزش در ELA چقدر طول میکشد؟

در ELA مدت زمان آموزش کاملا بستگی به خود کاربر دارد. صرف خرید یک مجموعه آموزشی و قرار دادن آن در کشوی میز هرگز نمیتواند باعث آموزش آن موضوع خاص گردد. بطور متوسط برای آموزش ELA توصیه میکنیم هر روز نیم ساعت تا یک ساعت زمان صرف کنید. هرچند فرایند یادگیری یک موضوع نسبی است و از فردی به فرد دیگر متغییر است ولی بصورت کلی میتوان گفت در صورت کارکرد مداوم با ELA بعد از گذشت ۶ ماه خواهید توانست با یک انگلیسی زبان مکالمه نمایید.

من به کلاس زبان میروم، آیا میتوانم از ELA نیز استفاده کنم؟

بله. ELA به گونه ای طراحی شده است که نه تنها باعث ایجاد اختلال در سایر روند آموزشی شما نخواهد شد بلکه میتواند آموزش شما را بصورت چشمگیری سرعت بخشد.

من بسیار مبتدی هستم، آیا این نرم افزار به درد من میخورد؟

با توجه به اینکه ELA بصورتی طراحی شده است که از سطح مبتدی تا پیشرفته میباشد بنابراین برای آموزش انگلیسی توسط این نرم افزار نیازی به هیچ دانش انگلیسی از قبل نیست. در این زمینه توصیه میکنیم بخش مربوط به “مخاطبان ELA چه کسانی هستند؟” را مطالعه نمایید.

من میخواهم هم در محل کار و هم در خانه از این نرم افزار استفاده کنم، آیا امکان نصب بر روی دو کامپیوتر وجود دارد؟

امکان نصب نرم افزار بر روی چند سیستم امکان پذیر است. فقط توجه داشته باشید که این نرم افزار دارای قفل نرم افزاری بوده و امکان کپی کردن آن وجود نخواهد داشت.

منظور از پشتیبانی و نصب آنلاین توسط شرکت خودتون چیه؟

هر چند نصب ELA کار دشواری نیست و دقیقا همانند نصب سایر نرم افزارهای کامپیوتری است، ولی با این حال اگر در نصب آن مشکلی داشتید متخصصین پشتیبانی ما قادر هستند توسط نرم افزار Teamviewer بصورت آنلاین این نرم افزار را بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب نمایند.

من یکی از نسخه های قبلی ELA را خریداری کرده ام، چطور میتونم به ویرایش جدید به روز رسانی کنم؟

امکان به روز رسانی ویرایش های قبلی به ویرایش جدید وجود دارد. جهت این کار از صفحه تماس با ما درخواست خود را برای شرکت ارسال نمایید.

من از خارج از ایران هستم، آیا میتونم این بسته آموزشی رو دریافت کنم؟

بله امکان خرید از خارج از کشور نیز وجود دارد. ELA تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نسخه در خارج از کشور به فروش رفته است. روش خرید به این شکل است که در خرید از خارج از کشور ما مجموعه آموزشی را بصورت پستی ارسال نمیکنیم، بلکه فایل دانلود نرم افزار را در اختیار خریدار محترم قرار میدهیم و خریدار میتواند کل محتوای مجموعه آموزشی را دانلود کرده و سپس نصب نماید. امکان پرداخت توسط سیستمهایی چون پی پال ، وبمانی ، بیت کوین هم وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه تماس با ما با شرکت تماس بگیرید.

آیا من میتونم بعد از خرید از مجموعه آموزشی کپی تهیه کنم و در اختیار دیگران هم قرار بدم؟

بسته نرم افزاری ELA دارای قفل سخت افزاری بوده و امکان کپی کردن آن وجود ندارد. هر چند باید به این نکته توجه نمایید که کلیه حقوق مادی و معنوی این بسته نرم افزاری در سراسر جهان برای گروه آموزشی دستیار آموزش انگلیسی محفوظ است. این نرم افزار در شورای عالی انفورماتیک کشور به ثبت رسیده و طبق قوانین حمایت از حقوق ناشران و مولفان هرگونه کپی برداری از آن به هر دلیلی پیگرد قانونی بدنبال خواهد داشت.

لطفا در صورتیکه سوال دیگری داشتید از طریق بخش تماس با ما اقدام نمایید.